Król Zabawek i jego królestwo!

KRÓL ZABAWEK I JEGO KRÓLESTWO!



Król Zabawek powstał, aby promować tradycyjne drewniane zabawki edukacyjne oraz puzzle przestrzenne, które nie tylko bawią, ale i przyczyniają się do poszerzania umiejętności
Twojego dziecka. Sklep oferuje tradycyjne zabawki, którymi bawili się nasi dziadkowie i rodzice, a nawet My. Asortymenty jakie posiada Król Zabawek wspomagają koncentrację, rozwijają zdolności manualne oraz pobudzają wyobraźnię.Produkty wyróżnia jakość, estetyka, trwałość oraz ekologia.
Ponadto Król Zabawek oferuje największy wybór drewnianych zabawek dla dzieci w każdym wieku!

Szukając prezentu dla swojego Chrześniaka, natknęłam się przypadkiem na tę stronę dzięki wpisie na blogu Test Pani Domu :)

Po zrobieniu zamówienia przesyłkę otrzymałam szybciutko :)

W mojej paczce były:


Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się tak dobrze zrobionej maskotki - poduszki, a tu taka niespodzianka! Maskotka jest bardzo przyjemna w dotyku, stoi i się nie przewraca, można ją też powiesić. Idealna jako zabawka, maskotka, czy poduszka podczas podróży z dzieckiem, a poza tym może stanowić dekorację w mieszkaniu. Maskotka wykonana z bawełny i płótna. Podoba mi się też z tego powodu, że nie jest nudną sówką, ale ma bardzo ładny kwiatowy tył oraz spód, co nadaje jej uroku.




                          - Labirynt (przeplatanka) na kółkach Gwiazdka

Drewniany labirynt wzbudził moje zainteresowanie żywymi kolorami. Ponadto jest to zabawka edukacyjna - bawi, uczy, rozwija postrzeganie oraz zdolności manualne i motoryczne - jak wspomina też producent. Takie zabawki zawsze były dla mnie najlepsze, bo wytrzymywały nie jedno dzieciństwo, przy rodzinach, które miały więcej niż jedno dziecko. Sama wiem jak bardzo lubiłam rzucać zabawkami albo uderzać jedną o drugą - tacy już jesteśmy podczas odkrywania świata od najmłodszych lat. Wiem, że dobrze wykonana drewniana zabawka przetrwa w domu bardzo długo i będzie atrakcją dla dziecka, bo nie zniszczy jej tak łatwo jak inne zabawki.
Jedyne co mi osobiście przeszkadza to za krótki sznurek, żeby maluszek ciągnął zabawkę, ale przecież zawsze można sobie dorobić dłuższy sznurek :)






Jak widać na załączonych zdjęciach zabawki są bardzo dobrze wykonane, mają żywe kolory i na pewno dziecko ucieszy się z takich prezentów, a dla nas oprócz szczęśliwych dzieci, chrześniaków, kuzynów, kuzynek, itp. jest to podwójna frajda. Możemy uszczęśliwić dziecko wspaniałym prezentem, który w dodatku jest na naszą kieszeń.

Serdecznie zapraszam do zakupów oraz polubienia Króla Zabawek na facebooku! 

MademoiselleAnja.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka